• CampZone 2020
    Competition Platform
  • Powered By
    LANERGY

# Unreal Tournament 2004

Wanneer? Sat 01 Aug 13:00
Toernooiformaat? 1v1
Waar? Online
  De inschrijvingen zijn momenteel gesloten!

De klassieke Unreal Tournament 2004 doet het altijd goed op lanparty's en online toernooien, dus het lijkt ons meer dan prima om ook op CampZone Online een brute competitie te organiseren voor deze game. Fans van shooter games en zeker van Unreal Tournament zullen door de deelnemers flink op de proef gesteld worden!



We spelen het toernooi met het Instagib Deathmatch format, dus zorg dat je goed mikt en snel de kogels van de tegenstander kan worden, anders lig je jammer genoeg al snel uit de competitie. 
https://discordapp.com/invite/S47V4W8

Ons Algemene Reglement voor Competities is van toepassing op al onze competities.

 

Ranking: 

 
  • Alle wedstrijden worden gespeeld als een Bo1 tenzij anders aangegeven. (op basis van inschrijvingen)

  • Alle competitie games worden 1 vs 1 gespeeld 

  • We spelen met Double Elimination Bracket tournament format

  • BO1 matches duren 15 mins 

  • Finale is BO3. Match tijd is hier 10 min per match.

 

Settings: 

 

Gametype:

  • DeathMatch

 

Map Selection:

 

Map selectie bij BO1 matches zal gedaan worden tot er 1 map overblijft. 

Map selectie bij BO3 zal zijn Bannen tot er 3 maps overblijven en dan op basis van “Pick-Pick”

 

Mappool: 

  • DM-1on1-Albatross

  • DM-1on1-Crash

  • DM-1on1-Desolation

  • DM-1on1-Idoma

  • DM-1on1-Irondust

  • DM-1on1-Mixer

  • DM-1on1-Roughinery

  • DM-1on1-Serpentine

  • DM-1on1-Spirit

  • DM-1on1-Squader

  • DM-1on1-Trite

  • DM-Gael

  • DM-Deck17



 

Game Rules:

  • No Bots

  • Weapons Stay: No

  • Goal Score: none

  • Time Limit: BO1 15 mins / BO3 - 10 mins

  • Use Team Skins:  No

  • Spawn Protection Time: 2.00

  • Allow Weapon Throwing: Yes

  • Allow Taunts: Yes

  • Weapon shake view: Yes

  • Allow Translocator: No

Mutators: 

  • Instagib


Disconnect tijdens een match

Als een speler disconnect tijdens een match kan deze 1x op pauze gezet worden en heeft de speler de mogelijkheid om te reconnecten. Als reconnecten niet lukt, of als er voor de 2e maal een disconnect plaatsvindt dan forfeit de disconnectende speler automatisch de match ongeacht de score. 

De match wordt als “Live”beschouwd als de ronde begonnen is en de countdown afgelopen. Een match moet gespeeld worden tot het einde, bij disconnecten is het niet mogelijk dat een andere speler de match overneemt. 

Elke speler is verantwoordelijk om afstemming te zoeken met zijn of haar tegenspeler en is verplicht de toernooi admin te informeren. 

Als een speler de match verlaat wegens een disconnect zonder kennisgeving aan de admins riskeren zij automatisch een forfeit. Elke speler is verantwoordelijk voor hun eigen hardware en/of software en netwerk/internet verbinding. Problemen met voorgenoemde zijn geen reden tot uitstel of rematch.

Ingeschreven deelnemers: 8

Confirmed: 8/8 (100%)
Speler Inschrijfnummer Bevestigd
Bossie 1 Aanwezigheid bevestigd
Eagle 8 Aanwezigheid bevestigd
Freeze 4 Aanwezigheid bevestigd
GGiant 7 Aanwezigheid bevestigd
Jeroen 6 Aanwezigheid bevestigd
Marseille 2 Aanwezigheid bevestigd
Polarcloud 3 Aanwezigheid bevestigd
Wasp 5 Aanwezigheid bevestigd

Group Stage

Group 0MPWDL
Bossie00000
Marseille00000
Polarcloud00000
Freeze00000
Wasp00000
Jeroen00000
GGiant00000
Eagle00000


Brackets

Popout Bracket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
60
43
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0
Round 1 Upper Bracket
M1 Bossie 30 vs. 10 Eagle
M2 Polarcloud 2800 vs. 2 Jeroen
M3 Marseille 1 vs. 0 GGiant
M4 Freeze 0 vs. 1 Wasp
Round 2 Upper Bracket
M5 Bossie 64 vs. 38 Polarcloud
M6 Marseille 22 vs. 49 Wasp
Upper Bracket Final
M7 Bossie 60 vs. 43 Wasp

Round 1 Lower Bracket
M9 Eagle 1 vs. 0 Jeroen
M10 GGiant 0 vs. 1 Freeze
Round 2 Lower Bracket
M11 Marseille 1 vs. 0 Eagle
M12 Polarcloud 1 vs. 0 Freeze
Round 3 Lower Bracket
M13 Marseille 0 vs. 1 Polarcloud
Lower Bracket Final
M14 Wasp 51 vs. 29 Polarcloud

FINAL
M15 Bossie 2 vs. 0 Wasp

Reacties (0)

    Je moet inloggen om te kunnen reageren..